مغزیجات بخور بستنی بخور
من اشتهام معمولیه اما وقتی تنهام نمیتونم غذا بخورم همش صبر میکنم تا شوهرم از سر کار بیاد غذا بخوریم برای همین وزنم خیلی پایینه دکتر برام لیدی میل نوشته البته من وزن بچم خوبه فقط وزن خودم پایینه
سلام کم کم بخور غذاتو بذار کنار یک ساعت بعد نصفشو بخور باید 6 وعده غذا بخوری یهو خودتو سنگین نکن
حلیم ، سمنو، مغزیجات، دلستر، شربت المینیوم ام جی هم بعد هر وعده غذا یه قاشق مربا خوری بخوری اشتهات زیاد میشه ،بستنی و میوه هایی مثل انبه و موز هم خیلی خوبه
سونو رشد رفتی وزنش کوچولوت چقد بود
منم میلم کم شده به زور مولتی ویتامین ناهار میخورم
منم اینجوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.