۵ پاسخ

فعلا زوده با شیر با اب درست کن بعدا ۸ ۹ ماه میتونی با شیر ماجان درست کنی

بعضی بچه ها به شیر پخته شده حساسیت نمیدن،شاید برای همین گفته،ولی من فک می‌کنم هنوز زود باشه چون تازه هم شروع می‌کنی
تست کن شاید حساسیت نده

دکتر پسر من گفت با آب و شیر خودمو توش میتونم بریزم

عزیرم شیر گاو به صورت نوشیدنی زیر یک سال خوب نیست اگر بریزی تو غذا مشکلی نداره

آخه اگه حساسیت داره نباید شیر گاو بدی که دختر منم حساسیت ب پروتیین گاوی داره وکترش گفت فرنی با آب درست کن بعد که پخت باشیر خشک یا شیر خودت رقیقش کن

سوال های مرتبط