۱۳ پاسخ

عزیزم طبق وزنی ک ب دنیا اومده خوب رشت کرده شکا رشدشو با وزنی ک ب دمیاعاومده مقایسه کن ن حرف بقیه من بچم ب دنیا اومدنی3/450بود صددرصد بچه من نصبت ب بچه شما درشت تر میشه سه روز دیگه دو ماهشه نمیدونم الان چند کیلوعه کم کم باید ۵باشه بچم

ازبچه شماوخودم کوچولوتردیدم اونم ۳۷هفته وخورده و۳۸هفته بدنیااومده بودن

عزیزم بچه منم ۳ بدنیا اومد الان ک سه ماهشه شده ۴۹۵۰
رفتم بهداشت نمودار رو که نشونم داد بچم رو نمودار بود
گفت چون وزنش کم یود موقع تولد نباید یهو الان بشه ۶کیلو
اتفافا کوچولوی شما داره خوب رشد میکنه به بقیه اهمیت نده


بعدم بچه من از تولد تا الان ۲کیلو اضافه کرده
ولی دختر شما ۲و خرده ای، این که خیلی خوبه

نگاه‌ به رشدالانش‌ نکن‌ من‌ پسرمن‌ تودوران‌ شیردهی‌ عالی‌ بودتپل‌ تپل‌ ولی یکم‌ که‌ بزرگتر شدرشدش‌ کم‌ شدالان۱۳سالشه‌ انگار۱۰سالشه‌ تنشون‌ سلامت بیخیال حرف مردم زندگیتوکن

بچه من نارس با وزن ۱۹۰۰دنیا امد 🥲

دخترم منم 2200بود الان هم از نظر قد هم وزنش خیلی خوبه نگران نباش به دختر منم همه میگن انگار و3ماهشه والا

عزیزم به نسبت وزن تولدش خوبه و اینکه خداروشکر کن که سالمه
بچه منم ۲۷۰۰ دنیا اومد و ماه اول که اصلا وزن نگرفته هنوز نکشیدم ولی شاید ۵ کیلو شده باشه الان ولی اصلا غصه نمی‌خورم من کلا با خانواده خودم و شوهرم رفت و آمد میکنم مگر مراسمی باشه کسی منو ببینه و بهم بگه که اونم واسم مهم نیست میگم آره شبیه خودمه ریزه میزه
من برام دخترم بزرگ شده چون روزایی رو دیدم که خیلی ریز بوده پس امروزش رو که می بینم برام تپلی بنظر میاد ولی از دید بقیه نه
بقیه هم که اصلا مهم نیستن پس چرا باید غصه بخورم؟
مهم سلامتشه حالا یه کیلو کمتر یا بیشتر چه فرقی به حال بقیه داره؟
امروز سر وزنش غصه میخوری فردا بزرگتر میشه سر چیزای دیگه
انقدر غصه نخور همه قرار نیست تپلی باشن که بعدم به مرور وزن گیری بچه‌ها بهتر میشه
من هرکی می‌پرسه میگم بچم زود دنیا اومد و خودمونم چاق نیستیم

بابا حساس نباش
من دخترم ۵ ماهش ۵ کیلو وزنش

عزیزم حرف دیگران اصلا مهم نیست اگر دکتر میگه نرماله اهمین نده من بچم وزنش تو محدوده نرمال هستش ولی هر کی میبینه میگه وای چقدر ریزه منم در جواب میگم عوضش سالمه و رشدش نرماله دیگه چیزی نمیگن دهنشونو میبندن

عزیزم دختر من پنج ماهشه ۵/۵۰۰😂😂چقدر حرص میخوری ول کن بابا به منم میگن ولی وقتی بچم خوب شیر نمیخوره چیکارش کنم؟ تنش سالم باشه

وزن گیریش خوب بوده ماشالله
بچه 4 ماهه باید دوبرابر وزن تولدش باشه به حرف بقیه توجه نکن
مهم اینه که رو نمدار باشه
جهش رشدی میزنه یهو تپل میشه نگران نباش

پسر منم وقتی ب دنیا اومد ۲۸۰۰ بود هر ماه یک کیلو اضاف میکنه الان ۵ کیلوعه میگن چقدر کوچولوعه ولی دکتر میگه اضافه وزن داره قدشم ۶۰ الان
ناراحت نباش بچت اگه روند وزن گیریش خوب باشه اصلا حرف دیگران مهم نیست

دختر منم ریزه به خوبی شیر نمیخوره

سوال های مرتبط