ما میگیم نوک
همین امروز خوردم
واااااااااای نگووووووووو ، دلم خواست 😋😋😋😋😋 ، ما میگیم نخود تر
ما میگیم بلبلی نخود
من خوردم خیلییی خوشمزس اون پوست روش ترشهههه
دهنم اب افتاد
نخوده
چی هست این؟
نخود سبز دونه میکنیم میریزیم تو تابه رو آتش .آب نمک هم میریزیم.داخل زود پز هم میریزیم تلف ونمک هم میزنیم
من توی بارداریم از بس خوردم دیگه متنفر شدم ازش
وگرنه عاشقش بودمممم
الان یه فیلم دیدم اون پیله هارو کند گذاشت روی کاز داخل نمک ابلیمو زد بود داده کرد فک کنم خوشمزه شه
وای خیلی خوشمزسسس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.