اصلا نباید جیغ بزنه آدم ،هم انرژی میره هم بچه میترسه هم بقیه میترستن هرچی نفس عمیق بکشی و تحمل کنی راحت تر زایمان میکنی
من یه جیغ همنزدم کلا جیغ جیغونیستم
توام جیغ بزن خیلی کمک میکنه بهت چون کل بدنت یهو درد میکنه باز ول میکنه دردش
ورزش کگل انجام بدین برای نرمی دهانه رحم خیلی خوبه
جیغ باعث میشه بچه بترسه و دیر تر بیرون بیاد درد سخت هست ولی خدا خودش کمک میکنه ان شاالله همگی بسلامتی و دل خوش بچتون بغل بگیرین برا منم دعا کنید🙏
به دانه از عطادی بگیر دم کن بخور هر روز یه استکان خیلی خوبه به دهانه رحم کمک میکنه وقتی بچه دارهمیاد بیرون دهانه رحم لیز میشه راحت میادبیرون
اونایی که میترسن جیغ میزنن
ولی نباید جیغ زد این اشتباهه
باید نفستو بدی بیرون رها کنی دَم باز دَم ...
خدا بزرگه
آستانه درد افراد هم متفاوته
دیگه جیغ طبیعیه جزئی از،مراحله، نترس عزیزم😅🙏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.