۱۰ پاسخ

اینایی که خیلی جیغ میزنن فکر میکنن اینطوری دردشون کمتر میشه درصورتیکه بدتره پروسه زایمانشون طولانی تر میشه چون خودشون و عضلاتشون سفت میکنن
باید قبل زایمان طبیعی چند جلسه کلاس برید تا از پروسش آگاه بشین اون موقع دیگه بخاطر خودتون جیغ نمیزنین و سعی میکنین با تنفس دردا رو کنترل کنین

من مامان اولی هستم ولی جیغ نکشیدم صدام اصلا در نیومد
با جیغ کشیدن روی تار صوتی فشار میاد کمکی برای به دنیا اومدن بچه نمیکنه

من خیلی جیغ میزدم

جیغ زدن اشتباهه تمام انرژی مادرو میگیره

من سر زایمان قبلیم ۱۲ ساعت درد کشیدم ولی جیغ نکشیدم اینقدرنرده های بغل تختم فشار داده بودم دستام تا یه هفته درد میکرد

من سر زایمان قبلیم موقعی که هنوز دردام زیاد نشده بود توی زایشگاه میدیدم خانومها دارن جیغ میکشن تو دلم میگفتم واااا چه سوسول حالا تحمل کنید جیغ نداره که
منم درد دارم ولی جیغ نمیکشم
چشت روز بد نبینه وقتی رسیدم به جایی که واقعا دردها اینقدرررر شدید بود منی که مدعی صبور بودن بودم یهو بی اختیار صدام در اومد جیغ و داد که همه پرستارا و ماما اومدن تو اتاق که چی شده تو که صدا ازت در نمیومد
دیگه اینقدر درد زیاد بود واقعا نمیشد باید داد زد

سلام بستگی داره..من که اصلا جیغ نزدم

خداروشکر من به اون مرحله نرسیدم

من هنوز صدام در نمیاد بس جیغ زدم😮‍💨😂

اره بابا منم اونقدر جیغ کشیده بودم صدام عوض شده لود 😂😂😂
نترس فقط چند دقیقه هس بعدش راحتتتتتت

سوال های مرتبط