۵ پاسخ

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو

من 51روز خون ریزی داشتم دکتر رفتم قرص داد خوب شدم

من سر زايمان اولم تا ٣ ماه خونريزي و لكه بيني داشتم تا رفتم دكتر امپول داده بود قطع شد فكر كنم ويتامين k بود الان اگه ٤٠ روز بيشتر بشه بازم ميرم دكتر حوصله خونريزي ندارم😂😂

سلام والا منم دقیقا مثل شمام.طبیعی زایمان کردم

من که هنوزم خونریزی دارم دکترم رقتم سونوهم دادم یه قرص داد خوردم ولی قطع نشد

سوال های مرتبط