یه سؤال من پای راستم خیلی ورم کرده خطرناکه ؟

۹ پاسخ

اره حتما برو بیمارستان یا دکترت

من از هفته ۲۳ ورم یه طرفه پا داشتم ولی خداروشکر چیزی نبود

من دکترم واسه سنو دالپر نوشت اگه خیلی ورم کرده اون هم یه سمت تون باید فک کنم سنو بدین

آب خیلی کم خوردم یکی دوروزه

پاهای من که داره ازتورم میترکه هرچی میرم دکترمیگه طبیعیه،ولی ورم یکطرفه خطرناکه زودتربرودکتر

منم راستی بیشتر ورم کرده اب بخور پاتم بزار بالا ببین خوب میشه

ورم به طرف بدن خطرناک حتمابرودکتر

منم دوطرفش ورم کرده ولی راست بیشتر حالامیگم فردایاشنبه برم بیمارستان ببینم چی میگن

ورم یطرف یکم خطرناکه برو دکتر

سوال های مرتبط