۶ پاسخ

قنداق آماده هست از اونا بگیر ک به عضلات بچه آسیب نرسه بچه رو سفت و محکم نبندی ک خطرناکه ،پوشک هم ی بسته ده تایی سایز صفر بگیر ی بسته هم سایز یک

مادرشوهر دوستم ،بچشو قنداق میکرد،بعد چند روز بچه بیتاب میشه،میبره دکتر میفهمه لگنش در رفته

قنداق ک اصلا نباید بکنی ب لگنش فشار میاد قدیما اینکارو‌میکردن بچه صداش درنیاد ب کاراشون برسن اصلا ربطی ب پرانتزی و اینا نداره اون بچه ای ک پاهاش پرانتزی میشه مشکل مادرزادی هستش ک قدیم علمی نبود ک بخدان درک کنن پوشکم نمیشه گفت چون میبینی یه بچه خوب وزن میگیره یه بچه ن زیاد بخری یه وقت میمونه رو دستت

بستگی به روند رشدش داره خواهر

سایز یک تا یک ماهگی من بستم
سایز ۲ دوماهگی
سایز سه هم سه ماهگی و چهار ماهگی

از هر سایز سه بسته بگیر

قنداق میکنن دیگ پوشک نمیزان اگه روش سنتی باشه چون خودش سه لایه داره

تو کلاس بارداری به ما گفتن یه سایز صفر ببریم یه یک

سوال های مرتبط