خانوما پوشک بچه چه سایز هایی بگیرم چنتا بگیرم

۶ پاسخ

عزيزم سايز يك يك يا دوتا بسته بيشتر نگير چون بچه زود بزرگ ميشه

من مای بی بی مدل مهربان با پوست گرفتم و یه سری هم مولفیکس خریدم از سایز ۱تا ۴

یدونه سایز ۱ بگیر
ممکنه حساسیت داشته باشه

واسه نینی که تازع ب دنیا امده سایز یک خوبه ؟

منم ۲تا یک گرفتم ۲تا ام دو

من یک گرفتم مای بیبی دوتا بسته

سوال های مرتبط

مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری