من یه بستع کوچیک پوشک سایز صفر و یک بسته بزرگ سایز یک خریدم شیرخشکم آپتامیل بدو تولد خریدم واسه دوسه شب اول که بچه گرسنه نمونه کم کم با سرنگ بهش بدم
پوشک سایز یک گرفتم و دو
چون سر دخترم صفر نیاز نشد وزنش ۳۴۰۰ بود
شیرخشک هم اگ لازم بود اونجا همراهت ی دقیقه میره میخره میاد غصه نخور
من برای روزای اول پوشک سایز ۱ خریدم شیرخشکم میخرم چون ممکنه بچه نتونه خوب شیر بخوره برای اینکه سیر بشه شیرخشک میگیرم
سایز 0دیگه به داروخانه بگی خودش میده بهت
شیر خشک هم ببری نمیزارن بدی بهش میگن سعی کن سینه بهش بدی ولی میتونی یواشکی بهش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.