نههه دوس ندارم متنفرم
خیلی زیاد ،بخاطر همین وزنم رفته بالا خیلی ناراحتم
خییییلی وای من عاشق بستنی بودم بچم حساسیت پروتئین گاوی داره نمیتونم بخورم دیگه فقط شربت خنک میخورم تند تند با هندوانه
اره من خیلی عاشق شیرنیم
شدددیدااااا....اگر نخورم انگاار دارم غش میکنم
من از حاملگیم چاق تر شدم😬
فقط اب خنکککک
نمدونم چرا قندمم میوفته انگار
اره خیلی
اره شدیداااااا
اره منم همش چیزای خنک شیرین دلم میخواد
ب شدتتتتت .انگار ویار حاملگی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.