۷ پاسخ

هفت ماهگی صرفا ماجانم نبود اشکالی نداره هر ماست پاستریزه ای میتونی بدی

من از ۷ماهگی بهش میدم

ماجان کجا گیر میاد

من از ۷بهش میدم

دکتر به من گفت بده ولی کم

ماست از ۷ مجازه

فکر کنم ۸-۹ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم ۱۵ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی