خانوما دردایی مث اسهال از علائم زایمانه؟؟؟

۴ پاسخ

من دو هفته اخر داشتم
با یه درد تیزی که از کمر میگرفت تا رون پام خشکم میکرد
دو هفته دردام اینطوری یود ولی منظم نبود
آخرشم همینطوری زایمان کردم دردام منظم نشد

اره دکتر من گف مثل دلپیچه و اسهال

من یک هفته اسهالم و انقباض دارم ولی خوب هنوز ک هیچ خبری نیست

کلا من هفته ی آخر بیرون روی داشتم ولی بیشتر حسش بود

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی