من دو هفته اخر داشتم
با یه درد تیزی که از کمر میگرفت تا رون پام خشکم میکرد
دو هفته دردام اینطوری یود ولی منظم نبود
آخرشم همینطوری زایمان کردم دردام منظم نشد
اره دکتر من گف مثل دلپیچه و اسهال
من یک هفته اسهالم و انقباض دارم ولی خوب هنوز ک هیچ خبری نیست
کلا من هفته ی آخر بیرون روی داشتم ولی بیشتر حسش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.