هم هفته های من
تازیخ زایمانتون زدید برا کی

۹ پاسخ

خب من سونو زده ۲۴ تیر

انتی زده ۲۳ تیر ولی سزارینم ۱۰ تیر دکتر نامه داده

منم بین ۱۰ تا ۱۴ تیر
نظر دکترم ۱۲ تیر هست

٣٨ هفته تمام (١ تير)

14تیر

ان تی ۲۳ تیر ولی سزارین میشم هنو نامه نداده

ان تی زده ۲۳ تیر ولی دکتر خودم اصلا حرفی نمیزنه کی برم‌زایمان خودم دوست دارم‌۱۴ تیر برم

تو گهواره و ان تی زده ۲۰ و ۲۲تیر
طبیعی دیگه مشخص نیست کی بشه

۱۰تیر

سوال های مرتبط

مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی