خب من سونو زده ۲۴ تیر
انتی زده ۲۳ تیر ولی سزارینم ۱۰ تیر دکتر نامه داده
منم بین ۱۰ تا ۱۴ تیر
نظر دکترم ۱۲ تیر هست
٣٨ هفته تمام (١ تير)
14تیر
ان تی ۲۳ تیر ولی سزارین میشم هنو نامه نداده
ان تی زده ۲۳ تیر ولی دکتر خودم اصلا حرفی نمیزنه کی برمزایمان خودم دوست دارم۱۴ تیر برم
تو گهواره و ان تی زده ۲۰ و ۲۲تیر
طبیعی دیگه مشخص نیست کی بشه
۱۰تیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.