۹ پاسخ

واقعاتویه ما۵تاشیاف زیاده چرادکترنمیبری

عزیزم شیاف خوب نیست ..دکترمتخصصی که دخترم رو میبرم گفت من برای بچه ۸ ساله به اکراه تجویز میکنم
فقط چاره ش خوراکی...گل محمدی پودر کن بریز تو همه غذاهاش ...با غذاهاش گوجه بهش بده ...آش آلو بپز واسه ش ...میوه های تابستونی هم که عالی هستن
بچه من به زور میوه میخوره من گاهی نیم ساعت میشینم به زور بازی بهش میوه میدم

قطعا اشکال داره. ببرش دکتر یبوستش خوب بشه. روده هاش تنبل میشه

نه اشکال ندارع عزیزو

ن عزیزم نگران نباش من یه مدت هر چند روز واسه پسرم شیاف میزاشتم خداروشکر مشکلی پیش نیومد

چرا میزاری اینقد دیر شه همیشه بهش میوه بده چیزای ملین روغن زیتون یا این همه میوه های تابستونی بعد بستنی اینام خیلی خوبه غذاهای نرم و ابکی اینام خوبه

بهتره ببريد دكتر دارو ميده سريع بهتر ميشه سرخود استفاده كردن خطرناكه من دخترم رو بردم دكتر بهش داروي پيدرولاكس داد يه ساشه اش رو با آبميوه مخلوط كردم دادم بهش خيلي بهتر شد

روغن زیتون بده
کمپوت انجیربده
کمپوت گلابی

خب ببرش دکتر بهش دارو بده

سوال های مرتبط