۳ پاسخ

دختر منم از سه ماهگس استپ وزنی زده از وقتی کمکی شروع کردم خیلی ب من کیاد بهت. شده و داره وزن میگیره هنوز نبردمش بهداشت

دکتر به من گفت قد و وزن بیشتر ژنتیکیه تلاش نکن اون طبق ژنتیکش رشد میکنه

کم کم غذای کمکی باید بهش بدی انشالله خوب میشه

سوال های مرتبط