سلام مامانا
شما به بچه هاتون گیلاس دادید؟

۱۳ پاسخ

اره دادم

من از ۶ ماهگی هرانچه وجود داشته به دیار دادم😂

آره من هستشو جدا میکنم چهار تا تکه میکنم بهش میدم

آره عشقم

اره فقط چون طبع گیلاس سرده کم میدم کلا میوه های سرد کم میدمش

اره دادم بهش

بله دادم

اره فقط مواظب هسته باش

بله دادم

من نه

اره دادم

منم دادم

اره دادم

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی