۸ پاسخ

حوله گرم کن وقتی هم واکسن زد زیاد نمی‌خواد اوضاع رو بد نشون بدی طبیعی باش مثل همیشه باهاش رفتار کن موقع خواب براش کیسه آب گرم یا حوله بزار

قطره رو ۴ تا ۶ ساعتی بده هم بیشتر میخوابه که اذیت نشه هم تب نمیکنه
پاهاش رو ببند حالت قنداق که تکون نده وقتی تکون بده بیشتر دردش میاد
روز اول حتما کمپرس سرد بزار دردش کمتر میشه

پاهاش رو هم قنداق کن که تکون نخوره کمتر اذیت میشه

یه کم نشاسته با یه کوچولو آب قاطی کن حالت خمیری مانند چند قطره قطره استامینوفن بریز داخلش بزن اطراف جای واکسنه

یه قطره استامبنوفن بکش قسمتی که واکسن زده

هردوتاپاش زده؟؟ اگع دیدی خیلس درداره وگریه میکته شیاف استا مینوفن نوزادان بزار

قنداق. کیسه اب گرم و سر. قطره پاراکید

قنداقش کن

سوال های مرتبط

مامان دلسا و دلاریس مامان دلسا و دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان nini🐣👶🏻 مامان nini🐣👶🏻 ۱۵ ماهگی