۵ پاسخ

عزیزم من نوبت گرفتم آتلیه سیب ببرم
هم ماکت کیک داره هم میتونی کیک خودت بخری ببری یا حتی بادکنک و... پردیس و ماهی هم خوبن قبلا رفتم

منو لایک کن ببینم جواب ها رو
تولد گل دختر شما کیه

سلام عزیزم بیا من برات عکس مثل اتلیه طبیعی خوب درمیارم با کمترین هزینه

پردیس من میبرم راضیم ، پرهیب هم خیلی خوبه

کیکشو ببر تو عکس بیوفته قشنگ میشه

سوال های مرتبط