۴ پاسخ

یا خدا
من بچمو ۳ سالگی گرفتم. چمدماهگی که خییییییلی زوده

من که شروع کردم 🥴

هنوز خیلی خیلی زوده عزیزم حداقل تا یک سال و نیم دو سال باید پوشک بشن

از چندماهگی که خیلی زوده مامانه جانان معمولا از۲سالگی و یا۳سالگی درکل هروقت بچه امادگیشو داشته باشه و بتونه از جمله جیش دارم استفاده کنه از پوشک میگیرن
حالا چه عجله ایه بزار بچه همونجایی که نشسته پی پیشو بکنه حالشو ببره

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی