یا خدا
من بچمو ۳ سالگی گرفتم. چمدماهگی که خییییییلی زوده
من که شروع کردم 🥴
هنوز خیلی خیلی زوده عزیزم حداقل تا یک سال و نیم دو سال باید پوشک بشن
از چندماهگی که خیلی زوده مامانه جانان معمولا از۲سالگی و یا۳سالگی درکل هروقت بچه امادگیشو داشته باشه و بتونه از جمله جیش دارم استفاده کنه از پوشک میگیرن
حالا چه عجله ایه بزار بچه همونجایی که نشسته پی پیشو بکنه حالشو ببره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.