۱ پاسخ

چای نبات،استفاده از کیسه آبگرم،دمنوش بابونه و پونه،(اگه بدت نمیاد از بوی جگر)جگر بخور،یه سوپ ملایم و گرم..اگر قرص لازمه هیوسین باز کننده عضلاته اینو بخوری بهتره تا مسکنهای دیگه..
برای سردرد هم دراز بکش چشماتو ببند..سردرد قاعدگی مضخرفترین چیزه

سوال های مرتبط