منم نگرفتم هنوز گفتم ماه بعذ هم میدن گذاشتم با هم بگیرم یه جا
واسه ما که یک و پنصد کم ریخته بودن این دفه 🙄
ازاین دولت هیچی بعید نیس یهو دیدن سوزوندن
برو بخر دیگه
لازم نداری تنقلات بخر
ما یه بار چهار میلیون داشتیم دیر رفتیم سوخت
مامان همتا میشه یه سوال بپرسم؟
منم نگرفتم نمیدونم چیکارکنم
مال اردیبهشت تا آخر خرداد فرصت داره
فردا برو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.