۸ پاسخ

پسر من ۴۸نیم بود یکم گیر داد

مطمئنی ؟پسر من ۴۸ نگفتن بزرگه

دختر من دور سرش ۴۷ نگفتن بزرگه بدو تولد چند‌بود‌دورسرش؟

برعکس دختر من 44.5بود گفت کوچکه گفت 45بود عالی میشد

پسرم تولدش ۳۴بود ۱سالگی ۴۷نگفتن بزرگه

من دخترم بدنیااومد32بودالان 43گفت خوبه

موقع تولدشم بزرگ‌بوده؟ اخه واسه دختر من ۴۸ بود تو یکسالگی نگفتن بزرگه

اگه از همون اول بزرگ بوده پس مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری