پسر من ۴۸نیم بود یکم گیر داد
مطمئنی ؟پسر من ۴۸ نگفتن بزرگه
دختر من دور سرش ۴۷ نگفتن بزرگه بدو تولد چندبوددورسرش؟
برعکس دختر من 44.5بود گفت کوچکه گفت 45بود عالی میشد
پسرم تولدش ۳۴بود ۱سالگی ۴۷نگفتن بزرگه
من دخترم بدنیااومد32بودالان 43گفت خوبه
موقع تولدشم بزرگبوده؟ اخه واسه دختر من ۴۸ بود تو یکسالگی نگفتن بزرگه
اگه از همون اول بزرگ بوده پس مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.