با گوشی سریال میبینم یا بازی میکنم
با هاش بازی میکنم. فیلم میبینم . خودمو با کاری چیزی مشغول میکنم
هفته ای دوبار یا ی بار با ماشین میریم پارکب جایی پیاده روی بخوام بریم با کالسکه دختر من ک عاشق کالسکس🙃
والا فقط میرم خونه مامانم اونجا اینقد شلوغ میشه اونا بچه نگه میدارن من استراحت
باهاش بازی میکنم اهنگ میزارم میرقصیم .فیلم میبینم میخوابم وقتی خوابه حوصلمون سر بره میزارم تو کالسگه میریم بیرون فقط نگا میکنه یا کار مهم باشه میزارم پیش مامانم میمونه
منم همش خونم دلم بیرون میخاد ولی میترسم بچمم ببرم تاحالاتنهایی بیرون نرفتم
کالسکه
باهاش همیشه میرم بیرون
میزارمش تو کالسکه راحتم
منم نمیرم بیرون وکسی وندارم بچه مونگه داره همش خونه هستم وبابچه هام سرگرمم
چرا نمیرب بیرون گلم بچه رو بزار پیش مادر یا مادرشوهر ما ک هرروز میریم بدون محدودیت🦦🫡هم صب هم عصر
چرا نمیری بیرون ؟ من خودم حوصله ندارم بچمم زود چشم میخوره چون خنده روئه. هفته ای یه بار با شوهرم بچه هام با ماشین میریم خرید یه راهی هم میرم
بچه رو میزاریم پیش مادر شوهر یا مادر خودم
چرا نتونی برو خونه مامانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.