۸ پاسخ

من سرلاک گندم دارم اولین بار دادم دوس داشت با خرما قاطی کردم و آب جوشیده سرد شده تا آخر خورد

شنیدم حریره بادام و برنج خوبن

من سرلاک گندم‌و خرما میدم ولی زیاد نه

سلام عزیزان ‌شما نی نی هاتون تی وی میبینن..‌.،¿

من رفتم سرلاک برنجی داد ارد برنج گفت واسه شیش ماه فقط این هیچی دیگ نداد

نه سنگینه اگه برای شروع میخوای
سرلاک برنج بده دیروز دکتر بهم گفت

داروخونه برو بپرس خودش سرلاک مخصوص شش ماه رو میده .

نه خوبه من از۶ونیم ماهگی دادم

سوال های مرتبط