۶ پاسخ

مولتی‌ویتامین ول بیبی و آهن فروم میدم
ازمایش خون هم دادیم
یسری از دکترا آزمایش ادرار هم مینویسن

سلام مامان دایار خوبی من هر روز مشغول چکاب گرفتنم
قطره هم کوالی فول
آد
آهن

عزیزم این عکس پروفایل عکس پسره خودته؟

اره منم بردم ازمایش خون
ازمایش ادرار
ازمایش مدفوع
قطره اهن میدم ad دکتر بهم گفت فعلا به جای مولتی ad بده

اره من چکاب بردم
قطره هم اهن و مولتی میدم

دکتر باید تشخیص بده ک نیاز داره بچت به چکاپ یا نه ولی ببری بهتره همون قطره مولتی و آهن گلم بده بهش

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی