والا من که سرویس شدم امروز روز سومه که واکسن زده
نه سخت نیست فقط قطره ش ب موقع بده کمپرس سرد و گرمم بزار تبشم چک کن حتما
نه من تازه زدم اصلا اذیت نشدم/البته روز اول هر ۴ساعت دادم استامینوفن رو، کمپرس سردم گذاشتم ،فرداش دیگه نیاز نشد بدم یبار شب دادم شربت رو،اونم ۳۷ونیم بود گفتم بدم شب اذیت نکنه ،روز دومم کیسه آب گرم گذاشتم،از اون کوچولوها کلا سفتم نشد جاش
نه بابا پاشون درد میگیره کمی که با استامینوفن اوکی میشه میخوابن فقط باید تبشون چک بشه البته بچه تا بچه فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.