۱۰ پاسخ

من الان براش گرفتم ولی تاچن روز دیگه سایز۲داره هنوز

من هانیز می‌بندم از اول دوماهگی ۳بستم هانیز جمع و جوره

از ۳ ماهگی شروع کردم

من الان دو میندم خط میندازه رو پاش یعنی باید عوضش کنم

الان ۴میبندم

من یادمه از۴ماه ۴بستم قبلترش ازدوماه تااخر۳ماه ۳میبستم

من الان سه میبندم

پسر من تپلیه الان پنج میبندم براش

هر وقت دیدی رون بچت خط قرمز افتاده شل ببند اگ بازم خط قرمز انداخت عوض کن سایزشو

پوشک منظورمه

سوال های مرتبط

مامان دیار💙🦋 مامان دیار💙🦋 ۶ ماهگی