منم همینطوریمم خیلی عذاب اوره شب تا صب بیدارم روزا هم خاب ندارم
اره منماینطوری هستم میشینم
اذیت میشم نفس کم میارم باید دراز بکشم
فک کنم پسرا بالاترن از ما ک پایین جفت پا تو مثانمه🤣🤣😍
پیاده روی کنید تا بچه بیاد پایین
وای اره دقیقا منم همین شکلی م. گاهی اوقات میاد میچسبه به دنده هام درد دنده هم اضافه میشه.
من یه بالش میذارم پشتم لم میدم بهتر میشه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.