۵ پاسخ

اصلا خوب نیست نخر من خریدم به درد نخورد بدون شورت اموزشی گرفتم

والا من کهنه گذاشتم داخلش
چون جیشش میریخت بیرون

من دو تا دارم ، ولی بنظرم خیلی گرمه واسه الان ،دام نمیاد تنش کنم

برا اینکه بخوای از پوسک بگیری برای یک بار خطا برای جیشش ک فرش کثیف نشه و بعد از جیش سریع عوض کنی چون بشینه نم پس میده باید دو تا داشته باشی
یک نمون داخلشون خودشون پد دارن و تغژیر قابل سایز... یک نمونه هم نپد ندارن و نمیخواد پد بزاری. بستگی ب قیمت و کیفیت و مارک شورت داره

اره دم و دستگاه بچه رو باید بذاری توش

سوال های مرتبط

مامان پاییز مامان پاییز ۳ سالگی
مامان دخترم🎀پسرم🧸 مامان دخترم🎀پسرم🧸 ۲ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان 𝒂𝒓𝒔𝒂𝒎 مامان 𝒂𝒓𝒔𝒂𝒎 ۳ سالگی