دردداشت دولتی بودی یا خصوصی
اره بیدارش کن خدایی نکرده افت قند نداشته باشع نوزادا تو این سن قندشون میفته مراقب باش
موقعی دختر دنیا اومد دکتر گفت تا دوهفته بچه رو بیدار کنید شیر بدین هر دوساعت یه بار که هم قندش نیوفته هم اگه زردی داره برطرف بشه بعد دوهفته خود بچه هر وقت گرسنش بشه بیدار میشه
سلام گلم سزارین بودی؟
عزیزم چند ساعت یه بار بیدارش میکنی ؟
اره فعلا کوچیکه
اره بیدارش کن تا یک ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.