۶ پاسخ

یه پودر نوتریتی آلما کیدز براش بگیر یه پیمونه صبح بده یکی عصر

البته استپ وزنی نداره هر ماه یه کم اضافه میکنه ولی اشتهای خیلی کمی داره

۱۲ که خیلی خوبه دختر من ۱۰و نیم هست وزن تولدش ۲۶۰۰بوده

چند کیلوه ؟

من از تخم مرغ نیمرو
شیرموز
و شیر محلی جواب گرفتم

خوب غذا میخوره؟

سوال های مرتبط