من از دیشب سوزش سردل دارم موندم چ کنم دیگه😓

۴ پاسخ

یه شربته باید بری دکتر بده بهت منم سه دفعه تا الان هعده درد شدید کردمو و استفراغ

فاموتیدین بعد شام

من فاموتیدین استفاده میکنم دکترم داد

بعد غذا فاموتیدین بخور من شبا اینجوری میشدم متخصصم گفت بعد شام بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقل🥰 مامان فسقل🥰 هفته سی‌وهفتم بارداری