هر ماه چند تا شیرخشک سهمیه بچه اس؟با کدملی

۶ پاسخ

اون دوتومان که میگفتن برا مادران میریزن چطور چیشد. ؟

با کدملی شیر خشک رایگان میگیرن ها بگین منم برای خودم بگیرن

به من بگین منم فعال کنم دا

من پرسیدم گفتن ده تا دیگه نمیدونم

هر ماه ۵ عدد

هرچقدر. بخوره

سوال های مرتبط

مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی