۹ پاسخ

اتفاقا تازه دنبال آزاد بودیم نبود. فقط با کدملی

۸تا عزیزم

با کد ملی و سهمیه قیمتش چنده؟

عزیزم آزاد شده خدا لعنتشون کنه رفتم داروخانه به دروغ به من گفتن سیستما قطعه آزاد حساب میشه اگه آزاد نگرفته باشین یه دونه میدم بهتون

فکر کنم بدو تولد تا ۶ ماه ۸ تا بعد میشه ۶ تا بعد میشه ۴ تا
دقیق نمیدونم منم شنیدم فقط

من ده تا گرفتم

دیگه سهمیه نیست، آزاد شده

۸ تا.

مگ شیرخشک سهمیه ایع؟

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر مامان پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی