مامانا یه سوال سهمیه هر کد ملی برای شیرخشک چقدره؟

۴ پاسخ

در ماه ده تا خواهرم میگیره

زیر ۱ سال ۱۰ تا بود الان نمیدونم کمترش کردن یان

فکر میکنم ۶ تا

بستگی ب سن داره قبل از یکسال فک کنم۸ تا
بعدش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی