بچه ها پسرم پاهاش تقارنه دیگ؟

تصویر
۵ پاسخ

خداشفات بده خواهر 😂😂😂😂

پسرمنم همینطوره عیب نداره

مال خودمونم اینجوریە

عزیزم این که تقارنه ولی اگه تقارنم نبود میخواستی چکار کنی؟؟تروخدا رو‌بچتون عیب نذارید اونم بچه ی سالم که خیلیا حسرتشو دارن .وقتی تو که مادرشی یک عیب از بچت بگی از بقیه توقع نیست که عیب بذارن رو بچت

وای منم هر بار یه عضو بچه رو کلید میزنم 🥲😅🤣 اره عزیزم دقت نکن زیاادد

سوال های مرتبط