این قرصا برای چیه دخترا

تصویر
۹ پاسخ

برای عفونت ادراری

براعفونت

سلام قعوه برای سوزش ادار اومک برای عفونت اداری استفاده چون خیلی قوی میهورند

فنازمکس برای سوزش ادرار انقد خوبه رنگ ادرارو قرمز میکنه برا سنگ کلیه شوهرمم دکتر نوشته بود سمت چپی رو

برای عفونت مجاری ادراری

هر دوتاش برای عفونت ادراری ان

عفونت ادراری داشتم از سمت چپی داده بود بهم دکتر
فقط خوردی رنگ ادرار عوض میشه نترسی

سفیده برای عفونت قهوه ای نن برلی درد کلیه و سنگ کلیه اینا خوردم نمیدونم کاربرد دیگه ش چیه

فک کنم برا عفونت

سوال های مرتبط

مامان زینب  و علی مامان زینب و علی ۱۵ ماهگی
مامان 💞helma مامان 💞helma ۶ سالگی