۸ پاسخ

پاهاشو هم هرروز حالت دوچرخه بکن اینا خیلی تاثیر داره من با همینا سر کردم حتی الانم موقعی که ببینم درد گرفت بازم پاهاشو میدم بالا

عزیزم قطره میکسچر بده و وقتی دیدی دلدرد گرفت پاهاشو ببر بالا با دستت کمک کن باد رودش خالی بشه

قطره اینفاکول بده خیلی خوبه

حدیث جان من برا پسرم همه دارویی استفاده کردم فایده نداشت
دکتر بهش رول میرابل داد گفت روزای اول هر 20 دقیقه یبار موافق عقربه های ساعت بزن دور نافش و ماساژ بده بعد از روزای بعد تایمش و بیشتر کن
خیلی عالیع برا نفخ

دم کرده نعنا بخور،من دکترش براش گریپ واتر نوشت روزی سه بار یه قاشق چای خوری اونم خوبه

یه دوره داره که باید بگذره بعداز دوماهگی خیییلی بهتر میشن ،،ولی اگه بی‌قراره قطره کولیف خوبه

اگ شیر خودتو میدی عرق نعنابخور

دخترمنم اینجوریه خیلی بده🥹 من بردمش دکتر قطره داد

سوال های مرتبط