۱۰ پاسخ

یا درخواست دوستی رو قبول کنی سوال دارم ازت

عزیزم میشه تاپیک منو جواب بدی

سلام عزیزم
چجوری از مطب دکتر حاج زرگر باشی نوبت گرفتی

ممنونم

چ باحااااال مرسی

سرخ کردنی سیب زمینی ها رو هم میریزی یا نه
روغن باید زیاد بریزی؟

چه خووووب. حتما درست میکنم

منکه یه سری درست کردم به درد نخورد

نوش جانتون
ممنون منم درست میکنم
نمک نزدی ؟

چه جالب.مرسی.سرکه رو برا چی ریختی؟برا طعمش یا بافتش؟

سوال های مرتبط