۴ پاسخ

یک دارو گیاهی از اعطاری بگیر بخور خوب میشی هل بادی کمی با عسل قاطی کن بخور زود خوب میشی

داروهای ضد اسید و کنترل اسید. مثل فاموتیدین پنتوپرازول. امپرازول امتحان کردید؟

قرص پنتوپرازول ۲۰
نیم ساعت قبل صبحونه و شامت بخور
خیلی خوبه
بهتر شدی دیگه فقط صبح ها بخور

شربت الومینیوم

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد