۲ پاسخ

من پوره سیب و موز دادم هر دو رو میخوره ولی موز رو خیلی دوس داره ، اوتمیل هم درست کن توی سیب یا موز بریز ، من امروز هندونه هم دادم خورد دوس داشت

رفلاکس و خوابش بهترنشده؟

سوال های مرتبط