بهتره از ۶ ماهگی
ولی اگه بچت رفلاکس داره یا زیاد شیر نمیخوره بذار دکتر خودش بهت بگه از کی شروع کنی
الکی بهش نده
چون واسه معدش خوب نیست
۵شروع کن .
خیلی حساس نیست فقط باید اول کم بدی تا عادت کنه .
البته ۶ ماهگی میرم پیش دکترش.
دکتر دختر من گفت شروع کنم.از ۴ ماه و ۲۳ روز کمکی شروع کردم
تو ۶ بدی بهتره، معدش اذیت نمیشه و خوب هضم میکنه. چون الان پرز های معدش کامل تشکیل نشده
اگه وزن گیری طبیعیه و بچه ت مشکلی نداره تا شیش ماه صبر کن
من دکتر گفت از ۵ شروع کن یه ماه کم کم حریره و لعاب برنج بعدش از روی دفترچه سلامتش بدم دیگه خودش گفته چیا
آره موافقم. حتما باید تست گرفت. منم میخواستم شروع کنم دو روز کمی آب هندوانه دادم سریع تو مدفوعش رگه های خوب دیدم بردم دکتر گفت نده حساسیت داره. 😱
من از وقتی رفت تو شش ماه شروع کردم
من دکتر رفتم گفت باید تست بگیری بعد شروع کنی این ماهو دارم تست میگیرم از ماه بعد شروع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.