۲ پاسخ

منم همینطورم عزیزم نمیدونم چرا

منم یه مدت اینجوری شدم شیافت مصرف کردم بهتر شد مث حالت انقباض بود زیر شکمم حالت گرفتگی اگ دیدی خیلی شدیده برو دکتر

سوال های مرتبط