از تجربه هاتون در مورد ختنه بگین؟!

۳ پاسخ

من دو تا پسرام از زیر یه دونه بخیه خورد خیلی زودم خوب شد
سومی رو روش حلقه ختنه کردیم ۵ روز طول کشید تا حلقه افتاد باز خطر چسبندگی هم هست همش باید چک کنی
من روش بخیه رو قبول دارم دو روزه خوب خوب شدن

من شنبه ختنه کردم پسرمو به روش بخیه
زیاد راضی نیستم
دورش زخمه و بخیه ها هنوز هستن
گفتم تا شنبه ببرمش دکتر نشون بدم
البته شاید طبیعی باشه
ولی یه حالتیه نمیدونم من حساسم
یا مشکلی داره

به روش بخیه بود قبلش اصلا چیزی نده چون دکتر بعدش بمن شربت داد بدم بهش تا ۴ روز دورش کهنه پیچیدم و پوشکش نکردم بعد ۴ روز بردمش تموم هرروز چربش کردم تا یه هفته هم بخیه هاش افتاد عالییییی بود

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۱۷ ماهگی