خانما برای زخم سینه چ خوبه؟؟

۶ پاسخ

برا من فقط روغن محلی جواب داد.میزدم یه تیکه پلاستیک میکشیدم روش سوتین می‌بستم عرق میکرد .هم روغنا دردش میکشید .

بیشتر بزار هوا بخوره با آب نمک هم ضد عفونیش کن
برا من جواب داد هیچ پماد صنعتی سنتی خوبش نکرد

کرم شقاق هیدرودرم

شیر خودت و بزن روش

پماد اگزاسین معجزه برای شقاق سینه
ترکیباتشم خوردنیه یعنی بچه بمکه مشکی پیش نمیاد لازم نیست هردفعه برای شیردهی سینه رو بشوری

منظورت شقاق سینس ؟
کرم شقاق سینه هیدرودرم عالیه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان آیاز جان  🩵 مامان آیاز جان 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی