مامانافسنجون میتونم بخورم یانه؟ضرری نداره؟

۱۳ پاسخ

ن چ ضرری اخه

من از اول خوردم

اره بخور صرری نداره

من هفته های اول بارداریم خیلی خوردم تاحالانشنیدم ضرر داشته باشه

من زیاد میخورم مقویه

فسنجون عالیه😁

نوش جونت گردو برای بچه خیلیم خوبه

نه ضرر نداره عزیزم نوش جونت

نه فقط اگه ترشه زیاد نخور ضعف میکنی

چه ضرری اخه میتونه داشته باشه واقعا

آخه کجای فسنجون ضرر داره

من هفته ای یه بار خوردم تا الان

فسنجون عالیه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی