من که نظر شخصیم اینه با اینجور تختا حال نمیکنم چیه اخه اون بالاش ی تخته ساده و شیک بگیر که تا نوجوونی بتونه استفاده کنه عزیز
بنظرم قشنگو بزرگو خوبه من کوچیکشو خریدم پشیمونم هرچی فروشنده گفت بزرگشو بخر گفتم خیلی جا گیر میشه کوچیکش حس میکنم تا زمانی ک راضی بشه توش بخوابه بهش کوچیک شده خوبی این بزرگا اینم هست ک خودتم میتونی توش کنار بخوابی بعد ک خوابید بیای بیرون
من ک خیلی دوسش دارم
ن بنظرم خوب نیس ساده همیشه قشنگه و شیکه
اره بنظرمنکه قشنگن
برای سها اینه تختش
این سرویس چوب دخترمه
ساده و شیک
اره قشنگه
مال دختر من مونته سوری هست خیلی مزایا دارن حتما پیشنهاد می کنم
از سرویس خواب کودکان می تونی پیدا کنی
تو پیکو تویز هم موجود دارن
تخت پسر منم مونته سوری هست
کسی داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.