۱۱ پاسخ

🤔😐😑😒

من همین تتو رو دستم زدم

نه احتمالا برات بی حسی بزنن خیلی کم پیش میاد بی حسی نزنن

من تتو میزنم گلم بستگی داره کجای بدن باشه رو استخون درد داره سوزش داره در کل

بزن نترس

من زدم تتو رو دستم فک میکنی ک چقد درد داره و اینا ولی وقتی شروع میکنه متوجه میشی اصلا هیچ چیز خاصی نیست از زایمان ک بدتر نیست😂

با اینکه اصلا از تتو خوشم نمیاد ولی طرحش خیلی قشنگه😍

قشنگه بزن

نه بابا اصلاااا بی حسی میزنن دیگه

منم دوس دارم از دردش میترسم

یکم سوزش داره
یک سوزن رو تند تند فشار بده رو دستت تا ببینی چه حسی داری

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی